1 m² = 2 m²? Dat kan met PlusM²!

Veelgestelde vragen

 

Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb wijzigen?

Indien u uw bestelling wilt wijzigen, kunt u dit helaas niet online aanpassen. Neem daarvoor contact op met de Klantenservice.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Na het plaatsen van de bestelling kunt via Ideal, creditcard of middels een bankoverschrijving de kosten voldoen. Zou u het bestelnummer willen vermelden indien u gebruik maakt van een bankoverschrijving? Mocht u er de voorkeur aan geven om na het plaatsen van de bestelling een factuur te ontvangen en deze middels een bankoverschrijving te voldoen, neemt u dan contact met ons op.

Mijn betaling is mislukt of geweigerd.

Neem contact op met de Klantenservice.

Kan ik de bestelling naar een ander adres laten sturen dan het factuuradres?

Bij verzendgegevens is het mogelijk een ander lever adres op te geven dan het factuuradres.

Ik heb een ontvangstbevestiging gekregen, wat houdt dat in?

Uw bestelling is ontvangen en wordt in behandeling genomen waarna er contact met u wordt opgenomen om de bestelling door te nemen.

Ik heb een opdrachtbevestiging gekregen, wat houdt dat in?

Uw bestelling is verwerkt en zal volgens afspraak geleverd worden.

Ontvang ik een factuur van de geplaatste order?

De factuur wordt naar het door u opgegeven mailadres verzonden. Ook indien u via Ideal, creditcard of de bankoverschrijving een betaling heeft verricht.

Ik wil mijn bestelling buiten Nederland laten bezorgen, kan ik deze bestelling online afhandelen?

Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling online te plaatsen indien het transport niet binnen Nederland plaatsvindt. Op de website is het wel mogelijk om via de keuze “land” links bovenin een ander land te kiezen en hierin uw bestelling aan te maken.

Wat is de levertijd?

Op dit moment wordt de levertijd in overleg met u bepaald, deze gaat in na het voldoen van de factuur of betaling via Ideal, creditcard of bankoverschrijving.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten binnen Nederland bedragen € 150,00 met uitzondering van de Waddeneilanden en BES eilanden.

Wat zijn de bezorgtijden?

De bezorging van de goederen vindt plaats op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur. Mochten uw openingstijden hiervan afwijken, neem dan contact met ons op.

Wie levert de goederen af?

Door gebruik te maken van verschillende dienstverleners in de transportsector hebben we weinig beperkingen als het gaat om snelle en/of grote leveringen. Tevens is het mogelijk om een kooiaap te reserveren ten behoeve van het lossen van de materialen indien u geen beschikking over een heftruck heeft. Als u niet voor deze optie kiest dient er een 2,0tons heftruck aanwezig te zijn en bent u zelf verantwoordelijk voor het lossen van de goederen. Voor het lossen van een opdracht staat ongeveer 1 tot 1,5 uur. Eventuele wachturen kunnen in rekening gebracht worden.

Kan ik ook een andere RAL kleur kiezen voor de palletverwerkingssystemen dan RAL7035?

Doordat we één kleur hanteren kunnen we snel produceren en zijn de instelkosten minimaal waardoor we u een scherpe prijs kunnen aanbieden. Desondanks kunnen we de palletverwerkingssystemen ook in RAL 1007 (geel) leveren. Door het toepassen van de kleur RAL 1007 geeft u extra aandacht aan de openingen welke in het leuningwerk aanwezig zijn en waar men alert dient te zijn. Alle overige materialen worden overigens ongecoat aangeleverd zodat wij de scherpe prijs aan u kunnen garanderen!

Geef een antwoord