Veelgestelde vragen


Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb wijzigen?

Indien u uw bestelling wilt wijzigen, kunt u dit helaas niet online aanpassen. Neem daarvoor contact op met de Klantenservice.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Het is niet mogelijk op rekening een bestelling te plaatsen. Na het plaatsen van de bestelling kunt via Ideal de kosten voldoen. Het is ook mogelijk zelf een bankoverschrijving te plaatsen (onder vermelding van het bestelnummer). Echter gaat de levertijd dan pas lopen zodra de betaling is ontvangen en verwerkt.

Mijn betaling is mislukt of geweigerd.

Neem contact op met de Klantenservice.

Kan ik de bestelling naar een ander adres laten sturen dan het factuuradres?

Bij verzendgegevens is het mogelijk een ander lever adres op te geven dan het factuuradres.

Ik heb een ontvangstbevestiging gekregen, wat houdt dat in?

Uw bestelling is ontvangen en wordt in behandeling genomen.

Ik heb een opdrachtbevestiging gekregen, wat houdt dat in?

Uw bestelling is verwerkt en zal volgens afspraak geleverd worden.

Ontvang ik een factuur van de geplaatste order?

De factuur wordt het door u opgegeven mailadres verzonden.

Ik wil mijn bestelling buiten Nederland laten bezorgen, kan ik deze bestelling online afhandelen?

Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling online te plaatsen indien het transport niet binnen Nederland plaatsvindt. Op de website is het wel mogelijk om via de keuze “land” links bovenin een ander land te kiezen en hierin uw bestelling aan te maken.

Wat is de levertijd?

De levertijd bedraagt circa 3 weken na het voldoen van de factuur of betaling via Ideal.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten binnen Nederland / België bedragen € 150,00 met uitzondering van de Waddeneilanden en BES eilanden.

Wat zijn de bezorgtijden?

De bezorging van de goederen vindt plaats op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur. Mochten uw openingstijden hiervan afwijken, neem dan contact met ons op.

Wie levert de goederen af?

Door gebruik te maken van verschillende dienstverleners in de transportsector hebben we weinig beperkingen als het gaat om snelle en/of grote leveringen. Tevens is het mogelijk om een kooiaap te reserveren ten behoeve van het lossen van de materialen indien u geen beschikking over een heftruck heeft. Als u niet voor deze optie kiest dient er een 1,5tons heftruck aanwezig te zijn en bent u zelf verantwoordelijk voor het lossen van de goederen. Voor het lossen van een opdracht staat ongeveer 1 tot 1,5 uur. Eventuele wachturen kunnen in rekening gebracht worden.

Kan ik ook een andere RAL kleur kiezen dan RAL9006?

Doordat we één kleur hanteren kunnen we snel produceren en zijn de instelkosten minimaal waardoor we u een scherpe prijs kunnen aanbieden. Helaas is het daardoor niet mogelijk een andere RAL kleur te kiezen. Indien gewenst kunnen u via de button “offerte aanvragen” of via de button “Info” wel een meerprijs aanvragen voor een andere RAL kleur.

  • Vaste leverkosten Verzonden voor €150
  • Snelle levering excl. Montage 3 weken
  • CE-markering Levering volgens Europese wet- en regelgeving